התפתחות דרמטית: מחבלי דאע"ש בריטים אחראים להפלת המטוס הרוסי

    ישראל פריי 1 Comment on התפתחות דרמטית: מחבלי דאע"ש בריטים אחראים להפלת המטוס הרוסי
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התרסקות המטוס הרוסי בסיני ממשיכה להעסיק את המערב. בעוד ברוסיה מתחילים "להסכים" להודות כי יתכן ומדובר בחבלה ולא בכשל טכני, בידי ארגוני הביון המערביים מצטיירת תמונת מצב כמעט מדויקת של חבלה עוינת במטוס, ככה"נ ע"י חומר נפץ שהוחדר לתוכן.

    הלילה, צוטט בכיר ביטחוני בעיתון ה"סאנדיי אקספרס", באומרו כי סוכנות המודיעין הבריטית GCHQ יירטה שיחות בין פעילי ג'יהאד בעלי מבטא בריטי. על פי החשד, הם אלו שהכינו את הפצצה שפוצצה את המטוס הרוסי בחצי האי סיני וגרמה למותם של 224 בני אדם.

    המקור ציין גם כי מסרים מקוונים שקלט המודיעין הבריטי מצביעים על קשר בין בריטים להתרסקות המטוס. לדבריו, ברקע השיחות ניתן לשמוע את חגיגות הפעילים על הצלחת המבצע.

    "זו מתקפה מאוד מתוחכמת שתוכננה בקפידה", אמר, "אנו יודעים שיש פעילי טרור בריטים במצרים שנלחמים בשורות דאע"ש. הם אומנו בסוריה ולחלקם יש רקע באלקטרוניקה". עם זאת, הבכיר ציין כי לא היה מידע מקדים לפיו מטוסים הם יעדים למתקפה.

    הוא הביע חשש כי הטרור יגיע למדינתו ובכלל לאירופה, "אמצעי הבטיחות בשדות התעופה בבריטניה הם טובים מאוד, אך אי אפשר להיות בטוחים ב-100 אחוז".

    כפי הנראה כעת, הצליחו בדאע"ש להחדיר את המטען לשדה התעופה בשארם א-שייח, ומשם למטוס, אולי בסיוע מישהו מצוות שדה"ת, ואז פוצצו את המטען תוך כדי הטיסה, דבר שגרם להתפוצצות המטוס ולאובדן של 224 בני אדם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      התפתחות ממש דרמטית.. כאילו אפשר לעצור את דאע"ש האלו..